games + multi media

Onze opdrachtgevers zijn onder andere game-ontwikkelaars, webdesigners, muziek- & videofanaten en creatieve techneuten:

 

  

Monpellier Venture Limited

 

Monpellier Venture Limited

 

Monpellier Venture is gespecialiseerd in het ontwikkelen van corporate game strategieën en de productie en distributie van applied games. Ze zijn de architecten met alle kennis wat het maken van een game betreft. Ze zetten een strategie uit, maken een plan, schetsen een beeld van het concept en zoeken de juiste ontwikkelaar voor een project. Zo sturen ze u door het hele traject van het maken van een game.

Monpellier Venture werkt in intensieve samenwerking met verschillende vaardige gameproducenten, onderzoekers en een snel groeiend netwerk van game-ontwikkelaars en financiers. Tezamen hebben ze al meer dan 300 games in allerlei formaten en genres geproduceerd. De meeste daarvan applied of zoals ze dat zelf zeggen; serious.



 


 

 

4D Sound

 

4d sound

 

4DSOUND biedt een zeer innovatieve en dynamische weergave van geluid. Het 4DSOUND system van boxen en besturing is een totaalinstrument, dat bespeeld kan worden door middel van interactie met interfaces en controllers. Middels verschillende groepen met speakers is het mogelijk om geluid vanuit afzonderlijke richtingen te laten komen. Hierdoor ontstaan nieuwe muzikale prestaties en nieuwe vormen van geluidsontwerp. Geluiden bewegen zich vrij in de ruimte; boven, onder en tussen luisteraars. Het 4DSOUND system maakt het mogelijk om tussen “blokken” geluid te bewegen en “lijnen” in geluid te veranderen. Je maakt het geluid mee in plaats van het te horen.

 
 

 

 

 Fitzroy

 

fitzroy

 

“It is not the strongest of the brands that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is the most adaptable to change”.

 

Fitzroy is een creatief en dynamisch bureau gespecialiseerd in strategische benadering ten aanzien van merken, consumenten en werknemers. Volgens Fitzroy verandert de moderne consument continu van richting, locatie en identiteit. Op dit gebied moeten merken net zo snel kunnen veranderen als hun doelgroep. Om dit te kunnen garanderen maakt Fitzroy gebruik van een combinatie tussen verschillende marketingstrategieën. Dit resulteert in een mix van customer-based on- en offline communicatie, productinnovatie en design.

 

 


 

 

 The Ambassadors | Lab | Visual effects

 

The Ambassadors

 

The Ambassadors heeft als doel om een omgeving te creëren waar bestuurders, instanties en producenten hun projecten en ideeën kunnen ontwikkelen in samenwerking met artistiek talent en technische specialisten. The Ambassadors is vooral gespecialiseerd op het gebied van editing, geluid en visuele effecten. Daarbij kan men denken aan het redigeren van reclames voor veel bekende merken tot animatie en het ontwerpen van karakters. Zij proberen talent bij elkaar te brengen, zodat er een platform ontstaat waar plezierig, efficiënt en flexibel aan creatieve projecten gewerkt kan worden.